onsdag 4 mars 2009

blööh..

Idag undrar jag om jag gjort mig en otjänst.

Fick lite ågren efter att ha ätit en massa snask på jobbet idag så det blev en spontan löptur a 3,7 km, inte så farligt. Hade siktat på 20 min men orkade lite till och spurtade 5 extra. (16.00)
Eftersomjag slutade tidigt idag passade jag på att gå på 18.00 passet, Core. Jag gillar core och vill gärna gärna komma åt absen liite mer än vanligt, det gjorde jag.
Egentligen visste jag innerst inne att vi skulle köra extra mage på thaien (20.30) och det är där nästa ågren kommer in.. Visserligen körde vi mest "övningar för höftböjaren" men två magpass efter varann kanske inte var så effektivt tänkt av mig. Vi får se imorgon och hoppas att jag får en sjujävla träningsverk.. Det skulle ju vara dumt om mukklerna gått över till nedbrytning.. ? :(

Never mind.

Jag har ätit massor med nyttig mat idag så jag tror det blir bra!

Inga kommentarer: