tisdag 17 mars 2009

LCHF? Ketos? WTF?

Jag har en diettestar tid just nu. Provar Low Carb - High fat vilket innebär att jag ätit bästan inga kolhydrater sen i söndags..
Måndagen gick jättebra, pigg som en mört förutom en atydan till förkylning. Idag har jag haft grym träningsverk efter Liftpasset igår, det blev ingen träning idag bara en promenad efter jobbet.. Jag har verkligen kännt av att kroppen saknar sitt "normala" bränsle, trött, huvudvärk och allmänt trögtänkt (mer än vanligt). Men jag tror det kommer att bli bättre. Jag måste nog brassa på med lite mera fett dock, eller mera mat överhuvudtaget. Svårt att hitta på vad man ska äta bara. Hittills har jag käkat avokado, skinka, ost, ägg, kräftsallad, lax.. omvartannat..

So, det kan vara därför jag bloggar lite illa denna vecka. Jag skyller all mental frånvaro på min testvecka.

Hörs imorgon!

Inga kommentarer: